Oferta agencji to między innymi Systemy identyfikacji wizualnej

Obecnie prowadzenie firmą coraz częściej wymaga od właściciela zlecenia niektórych obowiązków innym wykonawcom projektu. Może mieć to związek zarówno z zagadnieniami bieżącymi, jak i z zadaniami perspektywicznymi. Sprawozdania roczne są źródłem niepokoju dla wielu przedsiębiorstw. Prócz tego nie każda placówka ma na tyle przeszkolonych członków zespołu doradczego, by fachowo taki raport zinterpretować. Dlatego też coraz częściej firmy zdają się na pomoc agencji reklamowych w tej dziedzinie. Cieszące się renomą agencje reklamowe nie tylko podchodzą do każdego zleceniodawcę indywidualnie, ale także każdy projekt tworzą od zera. Tak właśnie dzieje się w przypadku raportów rocznych z funkcjonowania konkretnej firmy – zleceniodawcy. Raporty są zazwyczaj tworzone od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z uwzględnieniem indywidualnych cech konkretnego podmiotu. Zatrudniająca fachowców agencja reklamowa bierze pod uwagę także cel prokurowania takiego raportu, jego wykorzystanie w praktyce. W procesie tworzenia raportu rocznego bardzo istotne są również regularne konsultacje z reprezentantami danego klienta. Indywidualnie zaprojektowany raport przedstawia treści zarówno statystyczne jak i odmienne w przyciągający uwagę, a równocześnie fachowy graficznie sposób. Różnego rodzaju badania rynku są przy tym wykonywane przez ekspertów z branży marketingu. opracowanie podstawowej identyfikacji. Można zatem konstruktywnie zastosować się do nich w dalszych posunięciach firmy, tak w wymiarze materialnym, jak i planów całościowych.